W dniu 31.03.2025 r. do Urzędu Miejskiego w Gdańsku w trybie pozakonkursowym wpłynęła oferta: Mały grant - Stowarzyszenie "Nasz Gdańsk"
na realizację zadania publicznego pt.
Święto ulicy św. Ducha
Uznając celowość realizacji ww. zadania publicznego, na podstawie art. 19 a ust. 3 ustawy z dnia 24 kwietnia 2003 r. o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie (tj. Dz. U. z 2023 r., 571) zamieszcza się ofertę w Biuletynie Informacji Publicznej (BIP) oraz na stronie Internetowej Urzędu Miejskiego w Gdańsku.
Każdy, w terminie 7 dni od dnia zamieszczenia oferty tj. od 07.04.2025r. może zgłosić uwagi jej dotyczące.
Uwagi do oferty można zgłaszać pisemnie na adres: Biuro Prezydenta ds. Kultury Urząd Miejski w Gdańsku, 80-803 Gdańsk, ul. Nowe Ogrody 8/12 lub na adres e-mail: elzbieta.czekaj@gdansk.gda.pl
do pobrania:
47_19a_nr_2025_swieto_ulicy_s (1) (104.84 KB, pdf)
Po upływie ww. terminu i po rozpatrzeniu ewentualnych uwag, zostanie zawarta umowa o wsparcie realizacji zadania publicznego.